TENTANG DIRI..

* Sangat bersopan santun & bertolak ansur.* Sangat cermat, teliti & teratur.* Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik.* Pendiam tapi pandai bercakap.* Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati.* Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia & jujur.* Kerja yang dilakukan sangat sempurna.* Sangat sensitif yang tidak diketahui.* orang yang banyak berfikir. Sukakan benda yang luas.* Bersistematik

LAGI TENTANG DIRI...

* Daya pentaakulan yang baik.* Otak bijak & mudah belajar.* Suka mencari maklumat.* Kawal diri dari terlalu mengkritik.* Pandai mendorong diri sendiri.* Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia.* Suka sukan, hiburan & melancong.* Kurang menunjukkan perasaannya.* Terluka hatinya sangat lama disimpan.* Terlalu memilih pasangan.

Puisi Citra Kasih di Penulisan2u.net

Tika mula kita bersua,
Senyuman manis kau menyapa aku,
Dengan ucapan hai Arrisa_Nazuha,
Selamat datang ke Penulisan2u.

Semusim ini...kita semua bermesra,
Menjalin ikatan kasih antara kita,
Sedar tak sedar masa berlalu...
di ulit berbagai kisah tanpa kita sedari,
namun apa yang pasti...aku mulai merasa sayang.

Perkenalan itu sebuah cerita,
Sukar untuk di bicarakan,
Namun mudah untuk dimengertikan ,
Kerana aku mula merasa rindu,
pada tempat bernama Penulisan2u.

Mama ku sayang...
Istilah itu sungguh berharga,
buat dirimu yang aku kasihi,
biarpun hanya di alam maya,
namun kau tetap ku ingati.

Papa ku hormati..
hadirmu penyeri Mama kami,
namun hanya seketika..
kemesraan mu mengulit satu kisah,
satu nama..Papa...adalah Papa.

Teman-temanku...
hadir semuanya tanpa di pinta,
sayang tanpa diundang.
Ironinya...
bila tiada bersama...
aku mulai rindu pada semua..
kerana tanpa kawan-kawanku,
aku merasa sungguh sunyi..
hadir kalian...bererti untukku.

Dia...adalah Dia..
Dia sebuah rasa...
Dia sebuah citra kisah bermula,
Namun hadirnya,
memberiku satu cahaya,
mewarnai hidupku seperti pelangi.
Dia jauh namun dekat di hatiku...
namun ku tahu dia tetap menyayangiku,
biar masanya bukan untukku.

Jika semua ini bermula,
Ku harap jangan ianya berakhir,
aku tidak perlu pada perpisahan,
tapi aku inginkan satu ikatan,
Persahabatan yang IKHLAS antara kita semua.

Sayang, Ceria, dan Mesra Selalu.

Nukilan :Arrisa_Nazuha@Mzrisa.
[Ilham dari www.xat.com/penulisan2u]
19.7.2009

0 comments:

Post a Comment



 
ZUELIJA MUZRI TYRAWAWA MIMIE KYLA AWEK CUTE ANIM FARINA BIELA SLUMBERYIE SHAHRIL SHAHRIL HANZ SHAH YAZID AFIQ BI RAIN MAK CU MUZRI MAMA ROZI KYO
Template Modified and Brought to you by : Arrisa blogger templates. Edited design by MzRisa